[OpenAFS] /afs area is hanging

Felix Frank Felix.Frank@Desy.de
Fri, 8 May 2009 08:01:05 +0200 (CEST)

  This message is in MIME format.  The first part should be readable text,

--579669762-1411076197-1241762465=:15029

On Thu, 7 May 2009, Ted Creedon wrote:

> Typical for 3 servers all of which hung after "ls /afs"
>
> I niced affsd to get enough keyboard control to see that klogd and syslog-ng
> are using all the cycles filling /var/log/messages with rx carps.
>
> I think that a massive error caused by mis-keying should not hang windows
> and linux clients...

Must be a different problem then, Mark reported no suspicious log entries
whatsoever.

On Thu, 7 May 2009, Simon Wilkinson wrote:

> Put the files somewhere we can fetch them - either on the web, or in AFS.
> Your cmdebug output really shouldn't be that long, though (you want to run
> 'cmdebug' _not_ 'cmdebug -long)

My CC came through fine. The dmesg output looks mangled, however, it
starts in the middle of a trace. I hope nothing vital is missing, but I
failed to find afsd, which was mildly disappointing.

I took the liberty to paste the interesting parts to
http://pastebin.com/m53578cd5. Notice the bottom, which was the original
bottom as well. Mark, you've been asked to look at dmesg before this, so I
suppose this didn't happen before you tried this call-tracing?

Besides, it would be interesting if an upgrade to 1.4.10 makes the problem
go away. Can you try that?

Finally, it looks like ls and sshd got locked up trying to determine your
client machine's home cell. I can see that happening (only) if no cell has
been set at that point. The output of fs wscell would be interesting in
this situation, but I'm not sure wether that would lock up as well (and if
it is at all helpful).

Cheers
  - Felix
--579669762-1411076197-1241762465=:15029
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[...]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--579669762-1411076197-1241762465=:15029--